Re: interfejs do urzadzen pomiarowych

Autor: Pawel Krawczyk (kravietz_at_chemia.pk.edu.pl)
Data: Tue 30 Jul 1996 - 11:54:52 MET DST

Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT) wrote:

: >Szukam informacji na temat interfejsow, ktore pozwalalyby na podlaczenie
: >kilku do kilkunastu miernikow (przystosowanych do tego, gl. cisnienie,
: >temperatura itp.) do peceta. Gdzie znalezc wiecej informacji, kto cos
: >takiego sprzedaje?
: najpierw musisz wiedziec co i w jakiej postaci
: z tych miernikow wychodzi, a potem dopiero pytac
: o interfejsy.
: To, co one mierza, nie ma zupelnie znaczenia.

Ja tego jeszcze nie wiem. Ja musze wlasnie znalezc wlasciwa kombinacje
czujnik <-> ADC. Ale chyba najlepszym rozwiazaniem bedzie cos z RSem.

--
Pawel Krawczyk, Krakow, Poland . Politechnika Krakowska . Fido 2:486/19.19
      http://pipeta.chemia.pk.edu.pl/~kravietz/ . PGP mail welcome