Re: Ciezki start G95

Autor: Łukasz Nowak (ada61_at_sun10.ci.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 30 Jul 1996 - 18:55:51 MET DST

Janusz Sklorz wrote:

> Nie plujcie na mnie za glupie pytanie ale stary DOS-owiec ma tez swoje
> przyzwyczajenia.
>
> Co zrobic zeby G95 startowalo z wlasnym menu startowym (tak jakbym przy
> starcie nacisnal F8) ? Chodzi mi o wybor systemy: G95 lub stary DOS - nie
> dos7.
>
> --
> Pozdrowienia.
>
> Janusz

Ha to bardzo proste, wystarczy w jednym z plikow WIN.INI albo SYSTEM.INI
(przyznaje sie nie pamietam w ktorym) ustawic parametr (Win)GUI na 0,
a moze na cos innego.... a tam najlepiej getnij sobie MS power tools.
Tam jest cos takiego jak Tweak UI co samo ustawia czy i ile czasu menu
takie jak F8 sie pojawia za kazdym razem.
MS power tools dostaniesz w:
ftp.cyf-kr.edu.pl/pub/mirror/WinSite/win95/miscutil/addon.zip
albo w kazdym innym mirrorze WinSite

Rough

mailto:ada61_at_sun10.ci.pwr.wroc.pl