Re: interfejs do urzadzen pomiarowych

Autor: Zbigniew Olearczyk (ZBOLE_at_star.kul.stalwol.pl)
Data: Tue 30 Jul 1996 - 10:33:57 MET DST

> On Mon, 29 Jul 1996 15:00:44 +0200, Pawel Krawczyk wrote:
>
>Szukam informacji na temat interfejsow, ktore pozwalalyby na podlaczenie
>kilku do kilkunastu miernikow (przystosowanych do tego, gl. cisnienie,
>temperatura itp.) do peceta. Gdzie znalezc wiecej informacji, kto cos
>takiego sprzedaje?

Mam kumpla co produkuje rejestratory wartosci nieelektrycznych,
podlacza sie do tego jakies tam czujniki i sondy i toto notuje w
czasie wartosci z "tych" i chyba mozna przeslac te notowania do PC-ta.
Dokladnie nie wiem bo tyko to ogladalem jako ciekawostke.
Jest to takie pudelko co ma ekranik na ktorym mozna przegladac co
zanotowalo. Ma tez kilka klawiszy co sie z nich to programuje.
Ma tego kilka wersji. Moze cos takiego Cie zadowoli?
Kiedys jak kupowalem PSI-kurier to tam ktos sie oglaszal z
przetwornikami AC i CA do peceta.
Szacunek,
    Zbyszek

                      ////// \\
                      | - ^ |
 / Zbigniew Olearczyk ZBOLE_at_star.kul.stalwol.pl \
/ Filia WNS KUL w Stalowej Woli \