Re: PSI Kurier - tymczasowe resume

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Tue 30 Jul 1996 - 00:29:06 MET DST

[ uwaga -- posting zawierajacy wylacznie awanturnicze tresci. Jezeli
szukasz tu czegosc konkretnego -- nie czytaj ]

    Jan> Kolego! zanim o kims napiszesz "komputerowi dyletanci" sam
    Jan> sie czegos naucz. Kup sobie komputer i modem, wykup za swpje
    Jan> pieniadze konto u dostawcy, oplacaj to wszystko na biezaco i
    Jan> wtedy zainstaluj se na tym PC-cie Unixa i pouczaj
    Jan> innych. Narazie to korzystasz z darmochy na uczelni, liznales
    Jan> troche Unixa i uwazasz sie za informatryka. Daleko ci do
    Jan> tego.

  Ja przepraszam, ale moj przedmowca jest idiota.

  W dodatku dosc imponujaco sie osmieszajacym.

  Dlaczego ? Pomijajac sprawe 'darmochy na uczelni' czy
'informatrykowatosci' Lecha, nie znam powodu dla ktorego nie mozna
uzywac Linuxa na PC z platnym kontem u providera. Co z powodzeniem
czynie (choc nie w tej chwili, bo akurat newsy czytam i wysylam przez
ICM).

  A swoja droga, imponujace jak latwo niektorym ferowac wyroki.

--J.