Re: Serwer WWW (Windows NT czy UNIX)

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 29 Jul 1996 - 21:45:16 MET DST

Marek Baczek (mgb_at_qdnet.pl) wrote:
: Jarek Lis wrote:
: > : Bardzo nie lubie jak ktos zuca na mnie oszczerstwa! :(((
: > Oszczerstwa jak oszczerstwa.
:
: Takie lekkie przepraszam byloby chyba na miejscu.

No dobra - leciutkie przeprosiny.

: >> Sprawdz na mojej stronie WWW (http://www.qdnet.pl/~mgb/).
: > Sprawdzilem. Masz i poczte, i DNS, choc wlasnie tak jak pisalem - obcy
: > produkt. Fakt ze MS do servera, reklamowanego jako 'otwierajacy Ci
: > internet', nie przewidzial odbiorcy poczty, swiadczy tylko o pojeciu
: > jakie Bill ma o internecie.
: Co to znaczy "obcy produkt"?.

Innej firmy. Nie wiadomo czy poprawnie napisany, nie wiadomo, czy
bedzie chodzil z nastepna wersja.

: Ty napisales, ze w ogole takich nie ma!

Nie - ja napisalem ze nie ma standardowo, i ze trzeba dokupic. No - z
dokupieniem przesadzilem, mozna znalezc takie freeware za darmo.

P.S. Ta Twoja poczta, to ma numer 0.80 nie bez powodu. Listu do
    ....@*.bitnet nie wyslesz....

: > Choc moze to my sie mylimy - moze naprawde internet to www, www i jeszcze
: > raz www? A klient i server chwilowo [odpukac] sa za darmo.
:
: Dlaczego tylko? Mam wszystkie potrzebne serwisy! Wiec w czym problem?

Tu nie chodzi o Ciebie, tylko i idee korzystania z internetu.
Moze faktycznie wystarczy www...

P.S. Fingera nie zapomniales zainstalowac?
     Dodajac fakt, ze Twoj mail nie respektuje EXPN to slabe sa
     mozliwosci poszukiwania...

Jarek.