Re: PSI Kurier - tymczasowe resume

Autor: root (root_at_oeiizk.waw.pl)
Data: Sun 28 Jul 1996 - 07:12:12 MET DST

Jarek Lis wrote:

> Pawel PYK (pyk_at_ccgate.ari.ch) wrote:
> : Mam pytanie do Ciebie jak mam scignac Netscapem czy IE cos
> : niekoniecznie z anonymous FTP. Tzn np z czyjegos prywatnego
> : (chocby i mojego) konta?
>
> ftp://user@ftp.server/
>
> : Albo jak za pomoca IE mam komus plik
> : wtransmitowac (uplodowac).
>
> file/upload, albo Drag'n'Drop z file Manager do NS. Z IE byc moze nie
> dziala.
>
> : Poza tym jak przedstawia sie
> : sprawa automatycznego wznawiania transmisji w przypadku jej
> : przerwania.

> [...]
O! Zapewne producenci samochodow to idioci, bo robia co raz to lepsze
zawieszenia, zamiast inwestowac w drogi.

Poza tym prosze mi powiedziec jak w NS lub IE mam sciagnac 16 plikow
z posrod prawie poltora tysiaca, ktore maja gdzies w nazwie slowo
'mouse'? Zeby nikt nie myslal, ze to wydumany problem, to moge
powiedziec po co mi to. Znajomy poprosil mnie, zebym mu znalazl
jakies przyklady wykorzystania myszy w programach w Turbo Pascalu.
Najlepiej gotowe procedury lub cale moduly. Wiec zagladam do katalogo
'turbopas' w archiwum simtela i widze wlasnie te 1500 plikow.
Na szczescie robilem to pod Linuxem, wiec szybciutko uruchomilem sobie
ncftp i po polaczeniu wpisalem 'mget *mouse*' i problem z glowy.
Nie twierdze, ze tego sie nie da zrobic w NS lub IE, ale ja nie wiem
jak.

Pozdrawiam serdecznie

        Emil