Re: PSI kurier - pare slow o programach

Autor: S. D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Sat 27 Jul 1996 - 03:29:02 MET DST

--

 Wyslal Slawek.
 mailto: nyce_guy_at_irc.pl
Jaroslaw Sobczak <jsobczak_at_neutron.elka.pw.edu.pl> wrote in article
<4tb4rb$ssp_at_olorin.nask.pl>...

> Ja tez chcialem wyrazic swoja sympatie.
>
> Uwazam, ze czesc towarzystwa "pro-Linux&OS2 / anty-WIN95" dyskutuja
> zbyt emocjonalnie, wrecz agresywnie. Nie chodzi mi o to czy maja czy
> nie racje, tylko o sformulowania typu "wybacz, ale dyskusja nie ma z
> Toba sensu, klapki na oczach, itp.", ktorymi kwitowane sa zwykle posty
> Pawla Wimmera.
Ja jako byly (byl taki dowcip kiedys o Moczarze) koziol ofiarny pragne
podziekowac Pawlowi Wimmerowi za propagwoanie Internetu. Panowei sobie tu
gadu gadu wieksocz to siec akademicka wiec naturalnie Unixiarze ( w USA
jest tak samo + MacOS)
reszta to fachowcy majacy dostep z firm w ktorcyh pracuja (po co fachowcom
win95??)
ale brakuje wciaz takuich zwyklych zuczkow ktorzy chca sobie gazety z
innego swiata poczytac albo tych przyslowiowych w USA staruszek
wymieniajacych recepruty na
Pumpkin Pie na usenecie. Nie ma tu polskich amatorow-hobbystow. I dla nich
jest WIN95 jako dostep do Internetu i dla nich potrzebny jest Pawel Wimmer
jako internetowy guru dokonujacy sieciowego przebudzenia. Panowie sie
oburza bo przeceiz Net to nie dla laikow i wogole ale dopiero wtedy Net sie
rozwinie jak szeroka publika bedzie miala don dostep.
W USA odbywa sie kolejna rewolucja informatyczna, WWW stalo sie teletekstem
XXI wieku. Odbywa sie za razem rewolucja kulturalna, ludzie wspoltworza
bedac od siebie o tysiace mil......  tego jeszcze nigdy nie bylo!!!!
Miejscem gdzie sie kupuje ubrania i zamawia bilety lotniczne i wymienia
poglady na temat Rain Forest. Lacznikiem narodow (hej ja to pisze z Nowego
Yorku popijajac 7UP i podjadajac pizze od Sycylijczykow).  Czu ktos ma cos
przeciw tej wizji ktora sie realizuje? Czy nie chielibyscie tego dla
Polski?