Re: Intalacja OS2

Autor: Piotr Roszkowski (roszkows_at_hydra.mimuw.edu.pl)
Data: Mon 29 Jul 1996 - 11:02:18 MET DST

Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl) wrote:
[..rady..]
Dziekuje wszystkim za rady ,instalacja powiodla sie za drugim razem ,
ale pojawily sie nowe problemy :
1.windows mozna wystartowac tylko z os2 prompt z grupy win-os2 nic nie
  startuje , ale nawet jak uruchomione zostana z promptu to mam
  dwa kursory jednoczesnie (jesli win jest w okienku) bialy z Win i czarny z
  os/2 .

: >Ps.To dziwne dos nie chcial z monitorem od tego komputera pracowac
: > w zadnym trybie vga a tu dziala swietnie (sa bardzo ladne okienka
: > tylko strona tytulowa zachowuje sie podobnie jak w dosie -miga tak
: > jakby zbyt duza czestotliwosc byla ustawiona ).

: to jest raczej wada. niestety nie udalo mi sie pokonac w os/2 problemu
: zbyt niskiej czestotliwosci odswiezania.

Chyba wystarczy wgrac drivery (co ja probowalem zrobic ale maszyna nie mogla
rozpoznac dyskietki instalacyjnej i caly czas pokazywalo sie to samo okno
z prosba o dysk z driverami ).

--
Z powazaniem
Piotr Roszkowski            | Wo/lomin be :(