Re: Internet providers w Polsce

Autor: Stan Kulski (S.Kulski_at_clover.com.au)
Data: Mon 29 Jul 1996 - 11:34:19 MET DST

At 17:39 28/07/96 +0200, you wrote:

>a jaki do cholery ma to zwiazek z pecetem i dlaczego nie spytales np.
>na polip czy net-l?
>karpio
Z dwoch powodow:
1. Moja lektura listy upowaznia mnie do opinii, ze odpowiedz na to pytanie
bedzie interesujaca dla bardzo wielu silent czytelnikow listy.
2. Tlumaczenie moze jak u dziecka, ale prawdziwe:
Nie mialem i mam pojecia co to jest i ze istnieje do takich celow polip czy
net-I. Musialbym najpierw zapytac (kogo, jak nie listowiczow), gdzie mam
takie pytanie zadac?
A jezeli juz pytac na liscie, to czemu nie od razu o problem?

Pozdrawiam pogodnie wszystkich obruszonych,
Stan Kulski