Re: Intalacja OS2

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 26 Jul 1996 - 20:09:25 MET DST

roszkows_at_hydra.mimuw.edu.pl (Piotr Roszkowski) wrote:
>Witam .
>Mam kilka pytan :
>1. Na komputerze na ktorym wczesniej byl zainstalowany linux
> zostalo zainstalowane OS/2 (wraz ze swoim boot managerem )
> ale najgorsze jest to ,ze po zbootowaniu komputera mimo wszystko
> najpierw pokazuje sie lilo a po wybraniu starej opcji dos dopiero
> pokazuje sie boot manager OS/2 .Jak sobie z tym poradzic ?

uruchomic fdisk z parametrem /mbr . poza tym radze utworzyc 3 dyskietki
serwisowe. jest to w folderze system os2 / konfiguracja systemu /
utworz dyskietki narzedziowe (w polskiej. na ang. nie chce mi sie pisac:)

>2. Instalacja zostala przerwana gdy pojawila sie prosba o dyskietke
> z driverami do drukarki (byla juz druga godzina w nocy wiec musialem
> w koncu zresetowac komputer) .W tej chwili wlasciwie prawie nic nie
> dziala (podczas bootowania sie systemu sa napisy ze nie ma drivera
> myszki,ze nie jest zainstalowana obsluga programow dosowych itp ).
> Jak (i czy mozna) wznowic instalacje od tego momentu ?

za duzo tlumaczenia. lepiej zainstaluj od nowa, tylko przeznacz wiecej
czasu. jak masz mozliwosc, pozycz od kogos CD i instaluj z plyty. jak chcesz
jeszcze szybciej, to pozycz na czas instalacji troche wiecej RAM :))))

>Bardzo dziekuje za wszystkie przyszle odpowiedzi .
>

>Ps.To dziwne dos nie chcial z monitorem od tego komputera pracowac
> w zadnym trybie vga a tu dziala swietnie (sa bardzo ladne okienka
> tylko strona tytulowa zachowuje sie podobnie jak w dosie -miga tak
> jakby zbyt duza czestotliwosc byla ustawiona ).

to jest raczej wada. niestety nie udalo mi sie pokonac w os/2 problemu
zbyt niskiej czestotliwosci odswiezania.