Re: Internet providers w Polsce

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_silter.silesia.ternet.pl)
Data: Mon 29 Jul 1996 - 16:14:31 MET DST

Stan Kulski <S.Kulski_at_clover.com.au> wrote:
>a jaki do cholery ma to zwiazek z pecetem i dlaczego nie spytales np.
>na polip czy net-l?
>karpio
SK> Nie mialem i mam pojecia co to jest i ze istnieje do takich celow polip czy
SK> net-I. Musialbym najpierw zapytac (kogo, jak nie listowiczow), gdzie mam
SK> takie pytanie zadac?
ja akurat nie mam nic przeciwko temu pytaniu tutaj, ale tak na przyszlosc:
nie usprawiedliwia Cie to, ze nie wiedziales, ze istnieje polip czy net-l...
Internetem tez trzeba sie umiec poslugiwac! nie podchodzcie do tego,
tak jak niektorzy ("Internet to WWW podobne do windowsowego helpa") :))
po co niektorzy sie sie mecza tworzac takie cos jak Polskie Zasoby Sieciowe
i tym podobne rzeczy... (jak przez WWW to http://www.fuw.edu.pl/pzs/pzs.html)
(PZS to tylko przyklad,
 pl.answers powinno byc chyba obowiazkowe dla korzystajacych
 z polskiego zasobow Internetu :->

slawek
koniecznie poogladaj PZS - moze znajdziesz jeszcze jakies ciekawe listy :)