Re: plyty dual pentiium, gdzie kupic ?

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Sat 27 Jul 1996 - 11:06:26 MET DST

Wojciech Galazka napisal(-a) :

> Hi all,
> Gdzie mozna kupic TANIO plyty dual pentium? Czemu ich nie ma
> na rynku, a jedyna oferta TCH jest zabojcza droga dla mojej kieszeni?
> Teraz kiedy AMD K5-75 daja prawie darmo przydaloby sie troche
> poeksperymentowac, nie ?

Tylko zebys sie nie nacial. TCH swoich cen tez nie wymysla po duzej porcji
haszyszu ale na podstawie cen dostarczonych przez producenta (tutaj: ASUS).
Mysle ze bys sie zdiwil jakbys zobaczyl za ile takie plyty oferuje Intel
(tzn. ten oryginalny Intel a nie plyta intel bo na niej jest jedna kosc z
takim napisem).

Plyty jakie produkuje ASUS to byly modele P54NP4D (w wersji EISA+PCI i
ISA+PCI). Sam pracuje na drugiej (ISA+PCI). Jest niezla choc na chipsecie
Neptun (czyli do 133). Za to jej koszt jest TYLKO 1.5 raza wyzszy niz
P55TP4N. A teraz smutek - ASUS juz ich nie produkuje. Teraz przeszli na
Triton II z dwu procesorami. Drogie jak cholera (bo ma m.in. EISA).

Wszytkie plyty do tej pory posiadaja SMP v1.1 (mimo ze juz jakis czas
istnieje specyfikacja v1.4). Testowalem z Linuxem (caly czas pracuje) oraz z
NT (raczej w formie experymentu). Dzialaja OK.

--
-w