Re: PSI Kurier-uwaga z listu o Linuxie

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Sat 27 Jul 1996 - 10:56:38 MET DST

Slawomir Bialek napisal(-a) :

> tylko, ze archiwa juz troche nieaktualne ;->

Fakt nie maja RedHata 3.0.3. Ale ja mam swoje zdanie o RH (i to miejscami
bardzo zle).

> polecam zestaw InfoMagicka tez na 6CD - Linux Developer's Resource...
> do dostania w MultiPro zdaje sie, za 120 zl :(
>
> ale tez juz sie robi nieaktualny ;-)

Jasne :-) Oczywiste jest ze nalezy instalowac cokolwiek (mozliwie swieze) a
potem dokompilowywac wszystkie nowowsci. Ida z palca wiec nie ma zadnego
problemu. Ja w dalszym ciagu polecam ten zestaw bo jesli ktos chce miec tak
czy inaczej AKTUALNE wersje to zadna dystrybucja mu tego nie zapewni na
zawsze.

ps. Dla uzytkownikow m$: Nowych wersji sie nie kupuje, nowe wersje sie
sciaga za pomoca internetu (Internet: to nie jest ikona na "desktopie").
Kosztuje tyle ile kosztuje przeslanie danych przez interenet (a o to,
pretensje prosze zglaszac do NASK-u).

--
-w