Re: PSI Kurier - tymczasowe resume

Autor: B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl)
Data: Sat 27 Jul 1996 - 04:18:50 MET DST

At 15:24 26.07.96 +0200, you wrote:

>Jesli Ci sie wali system to co Ty z nim robisz? Mnie sie wali tylko wtedy,
>gdy go za duzo obciazam. Zwykly uzytkownik nie laduje calego M$ Office,
>Internetu i nie formatuje w tym samym czasie dyskietek.
>
>Andrzej Kajetanowicz
>Halifax, Nova Scotia, Canada
>kajtek_at_is.dal.ca

Skoro o.s. pozwala na 'prawdziwy' multitasking to ma go wytrzymywac! Nawet
jak mu operator wtlucze w bufor klawiatury/myszy zapas roboty na kilka dni
ze 100% obciazeniem. Jesli ma nie wytrzymac to ma ostrzec - to jest juz
wymog minimum. Wysokokwalifikowany power user potrafi ocenic, kiedy
przeciaza system i odpowiednio sie zachowac. Zwykla biurwa nie bedzie zdolna
do takiej oceny chocby jej automatycznie ladowac tuzin programow
monitorujacych, ale napewno zaufa instrukcji mowiacej, ze pare rzeczy naraz
robic moze. Jesli przy okazji (bez zlej woli!) rozwali system to moze to
miec skutki straszne dla firmy, nawet tej domowej. Dlatego uparcie twierdze,
ze G'95 nie nadaje sie do zadnych zastosowan biurowych. Do domu, dla gier,
_drobnych_ prac - ok. Ale tylko do celow nie krytycznych dla uzytkownika!
O gospodarowaniu zasobami i padaniu _bez_ powodu nie wspominajac.

B.R.J., tj.:
B. Ryszard Jasicki
rjasicki_at_telbank.pl
B->)