Who is Who on pl.comp.pecet (bylo:PSI kurier - pare ...)

Autor: Mariusz Studzinski (Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 26 Jul 1996 - 18:23:51 MET DST

Student ostatniego roku filologii angielskiej na UMCS w Lublinie.
Zapalony uzytkownik wszelkiego 'smiecia elektronicznego' i namietny
milosnik literatury SF. Wlasny komputer juz od 7 klasy podstawowki.

Zaczynalem od Timex 2048 a potem byly: krotki kontakt z Atari 1048STE,
Amiga 500, Amiga 1200 az do PC. Systemy operacyjne: od AmigaOS (ach te
wspomnienia) -> DOS 6.2 + Win3.1 -> Win95 (Swego czasu mialem chetke
na OS/2 ale po wyjsciu Win95 jakos mi przeszlo). Z Unixem i Linuxem
nie mialem zadnych kontaktow i jakos sie na to nie zapowiada.

Konto na uczelni. W domu modem Zoom V34X 28.8.(przez TP SA)

W domu uzywam Win95 z driverami PPP z pakietu FTP Explore (polecam)

Od MailOnNet z pakietu FTP Explore do Forte Agent 0.99e

Forte Agent 0.99e lub Gravity 1.0

Navigator 3 pod Win95 na przemian z Navigatorem 2.03 Gold (dlaczego? -
nie pytajcie)

Cute FTP

Navigator 2.03 Gold (prymitywny ale wiecej mi nie trzeba)

Paint Shop Pro 3.12 lub Picture Publisher 5.0 (bardzo zadko)

Nauczylem sie Word-a 6.0 i przy nim pewnie zostane
Nie uzywam
Nie uzywam
Nie odczuwam potrzeby

DOS Navigator 1.42

Mariusz Studzinski
e-mail: Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl
www: klio.umcs.lublin.pl/users/cecil/index.htm

*Make it idiot proof and someone will make a better idiot*