Re: Jaki jezyk (bylo: Re: PSI Kurier daje pryncypialny odpor)

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Fri 26 Jul 1996 - 16:40:20 MET DST

Pawel PYK <pyk_at_ccgate.ari.ch> wrote:

: >IMHO lepiej Modula-2.
: Jesli juz idziemy ta sciezka to dlaczego nie Oberon?

Moze byc Oberon. Po prostu uznalem Module za nieco latwiejsza do
opanowania - ale chyba niekoniecznie mam racje :)

: 1.Turbo Pascal 5.5-7

Bleee... Nie lubie. Dialekt Turbo ma juz na tym etapie rozwoju malo
wspolnego z Pascalem widzianym jako czysty jezyk strukturalny.

: 2.(Turbo) Prolog

Zgoda. Byle tylko zapomniec (przynajmniej na poczatku) o istnieniu
odciecia :)

: 3. Lisp (no moze eventualnie Logo pod Win jakbym chcial kogo zbyc)

Nigdy nie byle entuzjasta mnostwa nawiasow, ale z punktu widzenia
nabierania "obycia informatycznego" i rozszerzania horyzonytow
poza C i wskazniki jest to dobry pomysl.

: 4. Win + Delphi

Eee... IMHO za duzo jest ukryte przed programista. Ulatwiac mozna
sobie wtedy, gdy juz sie wie, co siedzi w tych ulatwieniach

--
	Leszek.