Re: PSI kurier - pare slow o programach

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Fri 26 Jul 1996 - 16:22:49 MET DST

Pawel Wimmer <pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl> wrote:

: Mam sporo softu legalnego - fakt, kosztowal troche.

Troche, czyli _ile_? Ile srednich pensji?

: Czesc softu jest legalnie z redakcji (mozemy)

Ale nie kazd pracuje w redakcji i nie kazdy moze - a masz podobno
ambicje byc oredownikiem tego, co "najlepsze dla kazdego" :)

: Plus sporo shareware'u, oczywiscie bez rejestracji, bo i skad.

Pewnie, po co... :(

: P.S. chetnie bym poznal narzedzia dla innych systemow - ile jest freeware'u
: i shareware'u, a takze co moze.

Uuu, tos niezle wpadl. Bo co prawda raczej nikt nie pokaze Ci darmowego
MS-Worda for Windows, ale za to moge sie zalozyc, ze ladne pare osob
wpadnie na pomysl pokazania np. URL'a ftp://sunsite.icm.edu.pl/pul/Linux :)

--
	Leszek.