Re: PSI kurier - pare slow o programach

Autor: Pawel Wimmer (pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl)
Data: Fri 26 Jul 1996 - 13:33:29 MET DST

Mam sporo softu legalnego - fakt, kosztowal troche.
Czesc softu jest legalnie z redakcji (mozemy)
Plus sporo shareware'u, oczywiscie bez rejestracji, bo i skad. Ale robie
sobie karte Visa, zeby przynajmniej zarejestrowac kilka najwazniejszych.
Plus freeware, czasem naprawde swietny
P.S. chetnie bym poznal narzedzia dla innych systemow - ile jest freeware'u
i shareware'u, a takze co moze.

--
Pawel Wimmer
Redaktor / Editor
> Pawel Wimmer <pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl> wrote:
>
> Opisales pieknie caly zestaw softu, ktorego uzywasz. Mam jedno male
pytanie:
> ile przecietny juzer musi zaplacic, zeby stac sie posiadaczem tego
zestawu?
> Pytanie jest, wbrew pozorom, nie tylko ironiczne.
>
> --
>
> 	Leszek.

=+
INTEGERS - |