Re: PSI Kurier - tymczasowe resume

Autor: Andrzej Kajetanowicz (Kajtek_at_is.dal.ca)
Data: Fri 26 Jul 1996 - 15:20:07 MET DST

>: Dlaczego ktos kto nie zna i nie chce sie znac na komputerach a chcialby miec
>: taki komputer, na ktorym napisze prosty list, zrobi moze domowy budzet, kupi
>: do niego encyklopedie i zainstaluje kilka gier plus oczywiscie chcialby miec
>: dostep do Internetu mialby wybrac Unix a nie Windows 95.
>
>Zakladajac ze takowe programy sa pod Unix'a, to unix jest po prostu lepszy
>niezawodnoscia do tego.
>Zdecydowanie mniej bedzie przypadkow, gdy np maszyna sie resetuje w czasie
>wprowadzania danych, czy raz utworzony plik wiecej nie chce sie dac
> [...]

Ty chyba nie czytales mojej wypowiedzi w calosci.
Wyraznie twierdzilem ze nie ma watpliwosci, ktory system jest lepszy. (Unix
jest lepszy - powtarzam zebys znowu sie nie czepial). Windows jest dla laikow.
Ty zakladasz ze sa popularne programy dpod Unixa ale ich nie ma, wiec po co
ta dyskusja.
Jak beda to wtedy sytucja sie zmieni.

Jesli Ci sie wali system to co Ty z nim robisz? Mnie sie wali tylko wtedy,
gdy go za duzo obciazam. Zwykly uzytkownik nie laduje calego M$ Office,
Internetu i nie formatuje w tym samym czasie dyskietek.

Andrzej Kajetanowicz
Halifax, Nova Scotia, Canada
kajtek_at_is.dal.ca