Re: PSI kurier - pare slow o programach

Autor: Andrzej Kajetanowicz (Kajtek_at_is.dal.ca)
Data: Fri 26 Jul 1996 - 15:20:06 MET DST

>Hm, o ile to jest ladny bajer dla poczatkujacego, co raz na tydzien pisze
>list do dziewczyny, to jako profesjonalista powinienes dostrzec, ze z nowym
>interfejsem jest po prostu gorzej.

Gorzej dla Ciebie, lepiej dla mnie i dla tego ktoremu odpowiadasz.
Jesli ktos lubi korekte tekstu w Wordzie a Ty tego nie lubisz i mozesz
wylaczyc to czemu sie czepiasz. Daj innym uzywac to co lubia.

>:> niz sam system.

>Chyba zalezy gdzie i co sie robi. Do 20 stron jest niezle, ale jak
>probowalem edytowac 200, to sie dzialy cuda.

Bo uzywasz zlego narzedzia. Word nie nadaje sie do bardzo duzych dokumentow.
Do tego lepszy jest Pagemaker. Nie denerwuj sie ze nie strzela jak to tylko
zabawka. Uzywaj wlasciwych narzedzi. To samo z Windows 95. To dobry system
do domu ale na network server sie nie nadaje

>W Excelu obserwuje niezbyt mile zjawisko, ze co pewien czas uznaje,
>ze wydruk trzeba zrobic dwa razy szerszy. 5 stron wydrukuje poprawnie,
>na 6 np sie sypie. Pomaga wyjscie w uruchomienie na nowo.
>Drobny blad w driverach drukarki, ktorym sie nie przejmuje,
>ale wyobraz sobie ze to biuro, 20 komputerow i tlum klientow z drugiej
>strony. A ty co trzeciemu 'oj, przepraszam, musimy minutke zaczekac,
>mam awarie programu'...

Ja nie mam tego problemu wiec nie moge komentowac.
Andrzej Kajetanowicz
Halifax, Nova Scotia, Canada
kajtek_at_is.dal.ca