Re: Co ma piernik do wiatraka (OS/2 preoladed vendors)

Autor: Andrzej Kajetanowicz (Kajtek_at_is.dal.ca)
Data: Fri 26 Jul 1996 - 15:20:08 MET DST

At 07:06 AM 26-07-96 +0200, you wrote:

>SK: To proste, na wschodnim. I nad Pacyfikiem.
>A poza tym na mojej mapie 2 m ode mnie, Australia lezy w centrum swiata,
>Ameryka jest gdzies na boczku a Europa w prawym dolnym rogu.
>Tylko nie zalapuje, co ma piernik do wiatraka.
>Stan Kulski
>Australijczyk znad Wisly

A gdzie odpowiedz na drugie pytanie? O stan na wschod od Maine.
Nie rozumiem tego piernika.
Jesli bys widzial list, na ktory odpowiadalem to bys nie szukal wiatraka.
Kto twierdzil ze Ameryklanie to przyglupy, bo nie wiedza gdzie lezy Polska a
gdzie Izrael.
Andrzej Kajetanowicz
Halifax, Nova Scotia, Canada
kajtek_at_is.dal.ca