Re: PSI Kurier daje pryncypialny odpor

Autor: Andrzej Kajetanowicz (Kajtek_at_is.dal.ca)
Data: Fri 26 Jul 1996 - 15:20:07 MET DST

>Jaki jezyk bylby rekomendowany dla poczatkujacych, na ktorym moglby
>poszalec, jak najmniej angazujac rodzicow?
>Dziekuje
>Stan Kulski

Jak znam te grupe to tylko assembler. To jest najlepszy jezyk i kazdy
poczatkujacy powinien od tego zaczynac. C++ to juz zabawka. :-)

To ze najlepszy to prawda tak jak Unix jest najleszy , tylko ja bym radzil
Visual Basic tak jak Windows 95.Obydwa gorsze, wolniejsze ale latwiejsze.
Po tym stwierdzeniu nie odwaze sie otworzyc poczty przez tydzien.

Jesli jednak ma zamiar byc zawodowym programista: ASSEMBLER. (To na powaznie)
Andrzej Kajetanowicz
Halifax, Nova Scotia, Canada
kajtek_at_is.dal.ca