Re: Wylaczajace sie HDD

Autor: Marek Ciesielski (marekc_at_lodz.pdi.net)
Data: Fri 26 Jul 1996 - 09:22:26 MET DST

On 26 Jul 1996 03:22:12 +0200, rjasicki_at_telbank.pl (B. Ryszard
Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych) wrote:

>Niekoniecznie. Temu celowi (wq...) sluzy dobor modelu kieszeni. Sama idea
>jest sensowna, byle kieszen dobra i w umiejetnych rekach.

Co znaczy dobra? Jak sprawdzic czy jest dobra? Z moich doswiadczen
wynika, ze np. przy dyskach 1.6GB Caviara wiele kieszeni powoduje ze
dysk nawet nie chce "ruszac". Czesto bywaja kieszenie, ktore potrafia
obluzowac sie w czasie pracy! (mialem kiedys z taka do czynienia w
komputerze OPSIUSIA). Widzialem juz zaniki partycji i "gubienie"
FAT'ow spowodowanych "dobrze dzialajaca" kieszenia - po podlaczeniu
bezposrednio problemy znikaly - oczywiscie po malym formacie. A jak
juz ktos zalozyl sobie wymarzona kieszen i pobiegl do kolegi zeby
przegrac sobie dysk, okazywalo sie, ze kolega ma "troche" inny model i
kieszen nie pasuje :)
Moim zdaniem z kieszeniami jest wiecej klopotow niz pozytku.

                        Marek Ciesielski

   \ | ___|
  |\/ | |