Re: Wylaczajace sie HDD

Autor: B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl)
Data: Fri 26 Jul 1996 - 03:54:22 MET DST

At 00:55 26.07.96 +0200, you wrote:

>No coz kieszen nazywa sie MADE IN TAIWAN :-) innych napisow nie ma ale
>podejrzewam ze wszystkie te kieszenie sa zrobione na podobnej zasadzie.

Tylko z jakoscia wykonania roznie.
"Adax" to te z jajowatym podcieciem i zaslepka w komplecie. Awarie sie im
zdarzaja.
"Ocipus" to te z podnoszona raczka. Sa popularniejsze choc padaja czesciej.

>Jarek.
>
>PS. Unikam firmowego sprzetu jak ognia.

I slusznie. Tylko czy Ocipus SA badz JTT-Wroclaw (nazwa handlowa 'Adax"-RFN)
to sa marki?

B.R.J., tj.:
B. Ryszard Jasicki
rjasicki_at_telbank.pl