Re: PSI Kurier - tymczasowe resume

Autor: B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl)
Data: Fri 26 Jul 1996 - 03:54:27 MET DST

At 01:00 26.07.96 +0200, you wrote:

> Unix jest gorszy od W95 z
>tego prostego powodu, ze W95 mam na swoim domowym komputerze, a Unixa
>nie i nie zamierzam. A poniewaz ja za siebie place fimie dotarczajacej
>konto Internetowe, a Ty korzystasz z darmochy, to ja mam wieksze prawa
>do dyktowania co byc powinno. :-))
>janko_at_silesia.ternet.pl

1. Unix jest gorszy bo ... nie zamierzasz go instalowac?!
Odwrotna implikacje moglbym zrozumiec.
2. Placisz Ternetowi i od Nich masz oczywiscie prawo wymagac. Ale dyktowac
spolecznosci I-netu?!

Jak sie przespisz i wzmocnisz kawa to przemysl to jeszcze raz.

B.R.J., tj.:
B. Ryszard Jasicki
rjasicki_at_telbank.pl
B->)