Re: PSI Kurier daje pryncypialny odpor

Autor: Stan Kulski (S.Kulski_at_clover.com.au)
Data: Fri 26 Jul 1996 - 03:37:35 MET DST

At 12:14 24/07/96 +0200, you wrote:

>Reasumujac: w dalszym ciagu Pan mnie nie przekonal i mam zamiar
>w ciagu najblizszego tygodnia zebrac uwagi moje i innych
>dyskutantow z 'Peceta', zredagowac je odpowiednio, i prosic
>wydawnictwo 'Lupus' o zamieszczenie ich w PC-Kurierze w charakterze
>listu od rozwscieczonego czytelnika.

>Grzegorz Bodaszewski
>== warta_olsztyn_at_telbank.pl

Grzegorz, nie mam dostepu do LUPUSa, czy moglbys majlnac do mnie, jako
attachment, z prawem do wykorzystania? Wydrukowalibysmy w naszej
australijskiej gazetce komputerowej.

I pytanie do wszystkich:

11-latek ma hopla na punkcie komputera, . Jest na tyle wredny, ze nie chce,
jak kazde normalne dziecko, pstrykac gier komputerowych, tylko marza mu sie
jakies LINUXy i OS2 (duza wina Grzegorzow i reszty z tej listy). Dal sobie
czasowo wyperswadowac experymenty z systemami poprzez odwrocenie uwagi
programowaniem. I teraz pytanie:
Jaki jezyk bylby rekomendowany dla poczatkujacych, na ktorym moglby
poszalec, jak najmniej angazujac rodzicow?
Dziekuje
Stan Kulski