Re: PSI Kurier daje pryncypialny odpor

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 25 Jul 1996 - 11:18:43 MET DST

On Thu, 25 Jul 1996 10:31:15 +0200, Grzegorz Bodaszewski wrote:

>"S. D." <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
[...]
>Wcale nie mowie, ze instalacja Linuxa jest latwa, ani ze szybko
[...]
[...]

nie przesadzajmy panowie.
ja kupilem sobie zestaw 4 CD tzw. Linux Developer's Resource
do tego jest ksiazeczka mieszczaca sie w pudelku CD
ma moze 16 stroniczek, czyli dwie strony maszynopisu
i z tym czyms w reku posadzilem swojego pierwszego linuxa
w ciagu 2 moze 3 godzin.
A o linuxie wtedy nie wiedzialem praktycznie nic

Grego