Re: OS/2 preoladed vendors

Autor: Mariusz Studzinski (Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Thu 25 Jul 1996 - 17:43:59 MET DST

On 25 Jul 1996 11:24:02 GMT, lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis)
wrote:

>Wojciech "Sas" Cieciwa (cieciwa_at_zarz.agh.edu.pl) wrote:
>: Zapytaj przecietnego 18 latka w USA gdzie lezy np. Dania, Szwecja?
>: Odpowiedzi moga przyprawic o atak serca niejednego geografa.
>: Przyklad ?? - prosze bardzo
>: Podczas mojego pobytu w USA, gdzie konkretnie przemilcze,
>: na pytania skad pochadze odpowiadalem : Europa,
>: padaly pytania ale dokladnie? Niemcy?
>: - Bardziej na wschod,
>: - Izrael ??????
>: Fakt autentyczny.
>
>A ty potrafisz wymienic z jakimi panstwami graniczy Honduras albo Gorna
> [...]

Nie potrafie ale wiem,ze np. Maryland to stan i lezy w USA na
wschodnim wybrzezu a nie w Ameryce Poludniowej lub Azji.

Mariusz Studzinski
e-mail: Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl
www: klio.umcs.lublin.pl/users/cecil/index.htm

*Make it idiot proof and someone will make a better idiot*