Re: Problem z nietypowa instalacja OS/2 warp

Autor: Pawel PYK (pyk_at_ccgate.ari.ch)
Data: Thu 25 Jul 1996 - 13:56:13 MET DST

marekc_at_lodz.pdi.net (Marek Ciesielski) wrote:
> [...]

                    ^^^^^

>Gdyby nie ten dblspace... Nie wiem, ktora masz wersje DOS'a, ale z
>tego co pamietam to wer 6.22 miala mozliwosc zmniejszenia pliku
>glownego dblspace.

6.20 ale to akurat chyba nie jest problem bo to nie jest
kompresja calego drive C: tylko osadzenie na jego czesci nowych
drive G-I. Dos i postawowe utility mam na drive C:, a procz tego
pliki dblspace odpowiadajace drive G-I. Mozna wiec chyba przyjac
ze dla FDISK mam tylko dysk C: a te pozostale drive to pliki na
C.

 Jak juz go sobie juz zmniejszysz, to albo partition
>magic
Shareware? poszukam tego po sieci... Nie interferuje to aby z
Ontrackiem?

albo programem z pakietu linuxa (chyba to sie nazywa FIPS)
>mozesz zmniejszyc wielkosc partycji.
Pisalem ze niesty musialem wywalic czasowo linuxa (nie wiedzialem
ile miejsca na OS bede poptrzebowal...). Nie odpale programu z
linuxa bez linuxa.

>ps.
>Od czasu do czasu twoje artykuly sa dublowane. Zrob cos z tym. :)
Sorry ale sposob w jaki server opowiada na moje artykuly jest
tak przedziwny ze czasami klikam raz reszcze... Poza tym dzis
chyba nie wyslem dwa razy tego samego. Zapomnielem czegos
dopisac.
Dzieki
Pawel