Re: OS/2 i karta sieciowa SMC

Autor: root (root_at_ayla.mech.pk.edu.pl)
Data: Thu 25 Jul 1996 - 13:25:10 MET DST

Marek Ciesielski (marekc_at_lodz.pdi.net) wrote:
: Pojawil sie taki problem:

: Po zainstalowaniu OS/2 Connect'a i skonfigurowaniu go dla karty
: sieciowej SMC 8216 wszystko jest OK (tzn. siec dziala) ale gdy chce
: wejsc do SYSTEM SETUP to wywala mi blad i duzo "magicznych" liczb.
: Blad powoduje sterownik do karty sieciowej.

Mialem przy instalacji Connecta dokladnie te same objawy. Pomoglo puszczenie
sterownikow sciagnietych z http://www.smc.com

: Czy ktos z szanownych uzytkownikow mial taki problem lub czy
: ewentualnie ktos ma informacje o nowszych sterownikach - moje
: sterowniki do tej karty sieciowej maja wersje 1.00.00a z 03.03.94
: (tak wyczytalem z pliku OEMSETUP.INF) wiec nie sa najswiezsze.

Wersji nie pamietam, ale sciagalem w lutym br. wiec sa chyba swiezsze ;->

Pozdrawiam,

Jacek