Re: PSI Kurier daje pryncypialny odpor

Autor: Pawel PYK (pyk_at_ccgate.ari.ch)
Data: Thu 25 Jul 1996 - 11:23:22 MET DST

warta_olsztyn_at_telbank.pl (Grzegorz Bodaszewski) wrote:

>Czy Ty sluchasz, co sie do Ciebie mowi ? Pisalem o tym, ze w sposob
>prosty i automatyczny przeszedlem przez caly proces instalacji,
>wlozylem po kolei te 30 dyskietek (prawie godzina siedzenia),
>a nastepnie po jej zakonczeniu i przy probie uruchomienia Windows
>komputer sie zawiesil, a przy tym zawieszeniu rozp..... tablice
>partycji na dysku. Polecam takie przezycie wszystkim laikom, np.
>lekarzowi, ktory pisze doktorat, ma 10 MB tekstu pod starym Wordem i
>nie zrobi sobie backupu... Prawdopodobnie jest to wina mojego sprzetu,
Nie kiecznie. Znam (az za dobrze) przypadek jednego lekarza ktory
sobie w USA kupil laptopa Toshiba z W95 i oficice. Soft sypal sie
to raz w tygodniu, jakies nagle zmiany konfiguracji ginely ikony
itd. Znam kilku weterynarzy majacych laptopy kupione z
preinstlowanym OS/2 Warp, choc wszycy pozostali uzywaja raczej
Mac. Nie marudza.
Poza wszytskim na codzien slysze az za duzo klatw nad probami
integracji pod G95 aplikacji w roznych jezykach. Np system jest
PL i cos pod tym jest USA no bo nie ma (PL) a cos D... Wrecz nie
slyszalem o wypadku zeby to dzialalo poprawnie a nawet
powtarzalnie...

>Wcale nie mowie, ze instalacja Linuxa jest latwa, ani ze szybko
>go uruchomilem, bo pewnie bede potrzebowal na to jeszcze ze dwoch
>tygodni, w czasie ktorych musze sie douczyc.
To troche zalezy od dystrybucji moja zeszloroczna SuSE bardzo
wygodnie sie instalowalo. Gdyby nie pewne problemy konfiguracyjne
z karta (atrakcje z tajnoscia dokumentacji firmy Diamond) to po 2
godzinach dosawlo sie sliczna platforme graficzna ze
skonfigurowanymi aplikacjami w menu i ikonkach. Do wyboru po
angielsku lub niemiecku. Tyle ze to dosc droga wrecz luksusowa
dytrybucja (drukowany podrecznik).
Pawel