Re: PSI Kurier daje pryncypialny odpor

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Thu 25 Jul 1996 - 10:22:21 MET DST

"S. D." <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

>Przeprszam ale piszesz bzdury. Instalacja win95 to rzecz prosta bo
>automatyczna.
Czy Ty sluchasz, co sie do Ciebie mowi ? Pisalem o tym, ze w sposob
prosty i automatyczny przeszedlem przez caly proces instalacji,
wlozylem po kolei te 30 dyskietek (prawie godzina siedzenia),
a nastepnie po jej zakonczeniu i przy probie uruchomienia Windows
komputer sie zawiesil, a przy tym zawieszeniu rozp..... tablice
partycji na dysku. Polecam takie przezycie wszystkim laikom, np.
lekarzowi, ktory pisze doktorat, ma 10 MB tekstu pod starym Wordem i
nie zrobi sobie backupu... Prawdopodobnie jest to wina mojego sprzetu,
a zwlaszcza karty z Cirrusem 5440, bo stary Warp tez z nia wariowal -
pomogl dopiero nowy fixpack i nowy driver. Z TA DROBNA ROZNICA, ZE
WARP SIE ZATRZYMYWAL, WYPISUJAC KOMUNIKAT DIAGNOSTYCZNY, A NIE WYCINAL
W PIEN CALEJ ZAWARTOSCI DYSKU !
W tej chwili wlasnie siedze w pracy i bawie sie probujac uruchomic
to G'95 (zainstalowane na IBM-3-0, nie zadnym skladaku) jako koncowke
w sieci Novell. Nie umiem go zmusic do POWTARZALNEGO zachowania
przy kazdym wlaczeniu, a z Novellem mam do czynienia juz od 7 lat.
Zdaje sie, ze zadzwonie zaraz do supportu MS, tylko nie wiedziec
czemu mam wrazenie, ze zaproponuja mi upgrade Netware 3.12 do
NT-server... :-7
Wcale nie mowie, ze instalacja Linuxa jest latwa, ani ze szybko
go uruchomilem, bo pewnie bede potrzebowal na to jeszcze ze dwoch
tygodni, w czasie ktorych musze sie douczyc.
Ale przynajmniej nie rozwalil wszystkiego w drobiazgi...

>Namiawianie laika do instalacji unixa to sadyzm.
A owszem. Ja akurat za laika w dziedzinie komputerow sie nie uwazam.
Tylko, ze malo jest w Polsce laikow, ktorzy samodzielnie przystepuja
do instalacji nowego sprzetu albo softu - przewaznie prosza o to
fachowca, bo sie boja czegos zepsuc. Spytaj prywatna poczta Ryska
Jasickiego, on Ci powie, ile na nich zarabia.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl