Re: PSI Kurier daje pryncypialny odpor

Autor: B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl)
Data: Thu 25 Jul 1996 - 04:02:24 MET DST

At 09:40 24.07.96 +0200, you wrote:
> [...]
Popatrzylem na ten tekst jeszcze raz i mnie oswiecilo:
1. 'laczy sie za posrednictwem konta TP S.A' - a od kiedyz to TP SA daje
konta I-netowe? Wszak nie mozna tam korzystac z e-poczty wlasnie z powodu
braku konta.
2. 'nie pracuje w sieci, a z Internetem laczy sie' - czyli, I-net nie jest
siecia? Mocne! 8-(
3. (1 & 2) => tekst Wimmera = bombka sezonu.

B.R.J., tj.:
B. Ryszard Jasicki
rjasicki_at_telbank.pl
B->)