Re: PSI Kurier daje pryncypialny odpor

Autor: Pawel Wimmer (pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl)
Data: Thu 25 Jul 1996 - 10:23:12 MET DST

ad2.
To zabawa w slowa. Przeciez wiadomo, ze chodzi o prace w sieci lokalnej, w
przeciwienstwie do pracy w domu. A wlasnie praca w domu byla tematem cyklu
(tekst Stozka o sieciach lokalnych byl "wtretem"). Nikt nie twierdzi, ze
Inet nie jest siecia.
ad1
Znow zabawa w slowa. Internet to przede wszystkim WWW, bo tam jest
najwiecej "dobra". Wiecej ludzi ma modem niz konto, wiec o nich glownie
chodzi.

Pawel Wimmer
Redaktor / Editor
Wydawnictwo Lupus / Lupus Publishing House

B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych <rjasicki_at_telbank.pl>
wrote in article <19960725020217671.AAD123_at_dialup6.telbank.pl>...

Windoze.