Re: PSI Kurier daje pryncypialny odpor

Autor: Pawel Wimmer (pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl)
Data: Wed 24 Jul 1996 - 14:30:40 MET DST

Nadarza sie dobra okazja, bo zaproponowalem RedNaczowi dyskusje na lamach
PCkuriera. Blewonski kupil pomysl i mam zmontowac zespol "wscieklych"
dyskutantow, ktorzy wyluszcza swoje "za i przeciw". Na pewno bedzie to
lepsze rozwiazanie niz tylko plucie i wymyslanie, ktore zaprezentowalo
kilka osob.
pozdrawiam

--
Pawel Wimmer