Re: PSI Kurier daje pryncypialny odpor

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Wed 24 Jul 1996 - 11:50:17 MET DST

"Pawel Wimmer" <pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl> wrote:

>Szanowni Panowie nie zauwazyli, ze cykl artykulow w PCkurierze 15/96 byl
>przeznaczony dla indywidualnego uzytkownika komputera i Internetu, ktory
>uzywa telefonu, modemu i nie pracuje w sieci, a z Internetem laczy sie za
>posrednictwem konta TP S.A.

Przykro mi, ale nie umiem tego stwierdzenia pogodzic z faktem, ze
w tym samym cyklu artykul Jana Stozka o polaczeniach LAN-WAN byl
objetosciowo dwukrotnie wiekszy od Panskiego.

>Dlatego podtrzymuje teze, ze Windows 95 i
>internetowe oprogramowanie dla niego jest najlepsze.

Gdyby ujal to Pan w ten sposob z zaznaczeniem, ze chodzi o uzytkownika
domowego (w domysle - malo doswiadczonego i malo wymagajacego),
nie mialbym temu w zasadzie nic do zarzucenia, a w kazdym razie
atrykul ten nie rozsierdzilby mnie do tego stopnia, zeby (z
naruszeniem copyrightu, jaki na slowa w nim zawarte macie Pan oraz
wydawnictwo 'Lupus' - za co przepraszam) cytowac go na liscie
dyskusyjnej Pecet. Niestety, pierwszy akapit Panskiego artykulu
mowi o czyms zupelnie innym.

Mam rowniez wiele do zarzucenia dalszej czesci artykulu, ktorej nie
cytowalem na 'Pececie', przykladowo:

Napisal Pan, ze Netscape Navigator istnieje w wersji 2 pod Windows
3.1, a 2 i 3 pod Windows 95. Abstrahujac od pominiecia tu innych
platform, takich jak Mac czy Unix+X, Netscape 3-beta5 jak najbardziej
istnieje w wersji dla Windows 3.1 - wiem to, bo sam go uzywam.

Napisal Pan, ze pod OS/2 istnieje IBM Web Explorer, ale najlepszym
rozwiazaniem jest uzywanie przegladarek w wersjach Win 3.1,
pracujacych w takim wypadku pod WIN-OS2. Zgoda jesli chodzi o
Netscape - najlepsza obecnie na swiecie przegladarke, znacznie
lepsza od IBM Web Explorera, ktora niestety nie istnieje w wersji
'native OS/2' Wypadaloby jednak dodac, ze wspomniany wczesniej
w artykule Microsoft Internet Explorer stanowi zgodnie
z umowa licencja czesc systemu operacyjnego Windows - w zwiazku z
tym NIE WOLNO uzywac go pod innymi systemami operacyjnymi.

Reasumujac: w dalszym ciagu Pan mnie nie przekonal i mam zamiar
w ciagu najblizszego tygodnia zebrac uwagi moje i innych
dyskutantow z 'Peceta', zredagowac je odpowiednio, i prosic
wydawnictwo 'Lupus' o zamieszczenie ich w PC-Kurierze w charakterze
listu od rozwscieczonego czytelnika.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl