Re: Szkodliwosc telewizorow.

Autor: jas_at_ichuwr.chem.uni.wroc.pl
Data: Wed 24 Jul 1996 - 12:13:01 MET DST

In article <jas.153.000BBB4F_at_ichuwr.chem.uni.wroc.pl> jas_at_ichuwr.chem.uni.wroc.pl writes:
>From: jas_at_ichuwr.chem.uni.wroc.pl
>Subject: Re: Szkodliwosc telewizorow.
>Date: Wed, 24 Jul 1996 11:43:54

>Wodor sam proton... Hel 2 protony 2 neutrony....

Juz z powodu wakacji glupoty wypisuje... Myslac o czasteczkach napisalem o
jadrach.
He nie tworzy czasteczek... Nie sa znane jakiekolwiek zwiazki
helu... (innych gazow szlachetnych tak chociaz nie pamietam czy neon tez cos
tworzy...). Wiec hel wystepuje w postaci atomow.
A wodow w postaci czasteczek dwu atomowych wiec napewno wiekszy niz He...
Ale wydaje mi sie ze oba gazy przedyfunduja...