Re: PnP na plytach bez PnP

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 23 Jul 1996 - 23:26:55 MET DST

budda (budda_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl) wrote:
: Czesc
: Czy ktos ma jakies informacje na temat tego w jaki sposob mozna ustawic
: port i irq w karcie PnP, ktora jest uzywana na plycie bez PnP ?
:
: Konkretnie chodzi mi o modem Zoom Comstar, na kt=F3rym jest stanowczo za=20
: malo zworek - mam do niego taki programik pod dosa, ktorym to mozna=20
: zrobic, ale wgrywanie za kazdym razem dosu, aby nastepnie wgrac linuxa jest=
: =20
: zbyt irytujace.

Hm - rozwiazalem to w ten sposob, ze zobaczylem iz w biezacej konfiguracji
, bodajze po zarezerwowaniu przerwan 3 i 4 na ISA (czyli dla portow na
plycie) Bios automatycznie ustawia modem na port 100 i int 5.

Nad Linuxem PnP podobno pracuja.

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |