PnP na plytach bez PnP

Autor: budda (budda_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 23 Jul 1996 - 22:23:31 MET DST

Czesc

Czy ktos ma jakies informacje na temat tego w jaki sposob mozna ustawic
port i irq w karcie PnP, ktora jest uzywana na plycie bez PnP ?

Konkretnie chodzi mi o modem Zoom Comstar, na którym jest stanowczo za
malo zworek - mam do niego taki programik pod dosa, ktorym to mozna
zrobic, ale wgrywanie za kazdym razem dosu, aby nastepnie wgrac linuxa jest
zbyt irytujace.

Pozdrawiam
Rafal