Re: OS/2 preoladed vendors

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Tue 23 Jul 1996 - 20:35:12 MET DST

Mariusz Studzinski napisal(-a) :

> Mozna by sie jeszcze przyjrzec nazwiskom naukowcow w ATT - zaloze sie,
> ze wiekszosc to dawni emigranci z Europy.

Pisalem to juz dobrych kilkadziesia mailie temu - ale Slawek (podobnie
niestety jak cala Hameryka) ma manie wielkosci. To oni dla nas sie
poswiecaja, to onie dla nas produkuja te zabawki a ich dzieci w tym czasie
nie znaja rodzicow i chodza glodne. Darujcie sobie odpowiedzi na maile
Slawka bo to nie ma sensu. Mam wrazenie ze jest wyznawca jakiejs nowej
religi (a tych to pelno w tym niedoscignionym kraju).

--
Pozdrowienia,
Wojtek <wojtekp_at_tch.waw.pl>