Re: USENET a polskie litery

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Tue 23 Jul 1996 - 20:40:27 MET DST

Mariusz Studzinski napisal(-a) :

> Proponuje uzadzic mala demostracje sprzeciwu przeciw stosowaniu
> polskich znakow diaktrycznych w listach pl. Argumentow mam kilka;
> - wiekszosc terminali na uczelniach (ponad 50% uzytkownikow Usenetu)
> to XT x Herkulesem - polskich liter tam nie ma i nie bedzie

Bzdura! Jest cos takiego jak metamail i jesli nie umie wyswietlic prawidlowo
to pisze ze ktos uzyl np. ISO 8859-2 i on sprobuje pokazac to co sie da w
postaci ISO 8859-1. Dziala. U mnie w firmie. (podpiete do elm-a jakby co).

> - jeden standard liter pociagnie za soba inne standardy - za miesiac
> mielibysmy komletny chaos - pelno krzaczkow zamiast liter.

Bzdura! Standard to standard. A jest jeden (zatwierdzony przez organizacje
miedzynaradowa) i pracujacy poprawnie w kilku systemach operacyjnych a nie
tylko pod windoze.

> - dostosowanie sie do standardu uczyni listy pl. bardziej
> hermetycznymi - my tu sobie mozemy stosowac ISO ale w innych czesciach
> swiata ludzie zobacza jedynie krzaczki

????? BZDURA !!! Przeciez po to sa polskie litery aby dla kazdego to bylo
zrozumiale !!!

> - ....a wogole uzywanie polskich liter jest denerwujace.

????? Przepraszam, ale czy jakis wywiadowca z Redmont?

> Kto jest przeciw niech sie podpisze.

Podpisuje sie - jestem ZA STOSOWANIEM polskich znakow w mailach prywatnych.
Bede za stosowanie w news-ach i listach dysusyjnych jak tylko te durne
mailery nie beda tego filtrowaly.

--
Pozdrowienia,
Wojtek <wojtekp_at_tch.waw.pl>