Re: WIN95 Net Update

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_silter.silesia.ternet.pl)
Data: Tue 23 Jul 1996 - 19:37:14 MET DST

Mariusz Studzinski <Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl> wrote:
[...o pl, ISO i MIME...]

>i wlasnie do tego chcemy sie dostosowac ;)
>

MS> Kto chce sie dostosowac!? Ja nie mam zamiaru.
a kto Cię zmusza? Tylko potem pamiętaj, że nie ma prawa narzekać, że
widzisz kraczki!

ja nikogo nie zmuszam do pisania po polsku, ale RFC822,1026,1521 i 1522
pozwalają mi na stosowanie polskich znaków, i to w takim własnie standardzie.
Jak się Tobie polskie literki nie podobają (ciekawe dlaczego? dlatego,
że Amerykanie nie mają takich swoim alfabecie????) to jednak
się dostosuj do ISO i w/w RFC. Pozwoli Ci to na takie skonfigurowanie
oprogramowania, żeby Ci wyświetlało polskawe litery zamiast polskich,
albo w Twoim standardzie kodowania polskich liter.

Sławek
polecam http://www.agh.edu.pl/ogonki/