Re: Rzeczy straszne i dziwne.

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_silter.silesia.ternet.pl)
Data: Tue 23 Jul 1996 - 19:40:22 MET DST

Gregorio Kus <Grego_at_RMnet.IT> wrote:
>ale _odsetki_ mo?na oblicza? na r?zne sposoby! procenty ju? nie
>definicja procenta ju? si? chyba do?? d?ugo nie zmienia?a
GK> [...]

GK> i tak dalej, i tak dalej
GK> krzaczki i robaczki
GK> zamiast liter

ok - przez Ciebie muszę zaśmiecać listę...

Usenet obowiązują m.in. RFC822,1036,1521,1522. Polecam lekture.
Pozwalają mi na używania właśnie takich znaków.
Znajdź sobie Grego oprogramowanie dla OSa, którego autorzy w/w
RFC przeczytali (a ostatnie z nich wyszło gdzieś w II półroczu 93 roku,
więc trochę czasu było). Jak znajdziesz to Ci to oprogramowanie
wyświetli polskie literki w standardzie kodowania, które Ty stosujesz,
albo zamieni Ci na polskawe jeśli tak wolisz :)

sławek
polecam http://www.agh.edu.pl/ogonki/