Re: monitor a mikrofalowka

Autor: jas_at_ichuwr.chem.uni.wroc.pl
Data: Tue 23 Jul 1996 - 15:19:05 MET DST

In article <4svuri$fq6_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl> Pawel PYK <pyk_at_ccgate.ari.ch> writes:

>Sprawdzilem dokladnie chodzi o nowotowor nerwu sluchowego
>(neuronoma of acustic nerve okreslana jako brain related tumor,
>nazwy lacinskiej nie jestem pewien).Glebiej rzeczywiscie
>tlumiemie jest wieksze wiec i prawdopodobienstwo mniejsze.

EEEtam... ten nowotwor nerwu sluchowego od telefonow to pewnie od bzdur i
krzykow przez sluchawke...:-))))

> Trudno badac organizm zywy
>Czyli chodzi o rozbicie struktury wody w tym wody zwiaznej ze
>strukturami i ich bomabardzowanie.

????

>Watpie, przecie to hydrofobowe, a i wody ziwazanej nie ma. A
>podkreslam grzeje sie jak nie wiem co.

Troche jest.... woda jest wszedzie... ale fakt za duzo jej tam nie ma i
wlasnie jakie jest wytlumaczenie podgrzewania oleju? A tak naprawde jak
sprawdzilem to nie grzeje sie az tak bardzo... z reguly to co ma wode grzeje
sie bardziej.

>Wlasnie dalej nie rozumiem. O ile woda wiaze sie z bialkami to z
>tluszczami raczej nie. Czy jak odwodnie toto np CaO to bedzie OK?

Uhm... wlasnie sa naczynia ktore w mikrofalowkach sie nie grzeja...

>Czy w nie moga wchodzic zamiast calych bialek ich fragmenty?

????

>Bialka to nie sa zbyt sztywne czastki.

Ach jest to duze i poskrecana czasami w jakies struktury np helisy...
Co masz na mysli mowiac o sztywnosci?

>Pawel

Janusz Dzielendziak