Re: Jak przeslac image?

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Tue 23 Jul 1996 - 08:06:05 MET DST

>Chce przeslac plik 100kB (obrazek, zageszczony w JPG do 70 KB)
>
>Jka to mam zrobic, by w Polsce odczytali?
>Dodam, ze u nas testowalem na Pegasus, Netscape, Eudora -nie bylo problemu.
>W Polsce uzywaja czegos, co sie nazywa: PINE
>lub MAILER

Potraktuj to najpierw UUCODE a potem przeslij.
Na PLEARN jest jakis program, ktory robi funkcje odwrotna.
Teoretycznie PINE powinien dekodowac MIME ale dekoduje to na
konto w komputerze IBM, problemem moze byc dla tych ludzi
przeslanie na lokalne PC
Poniewaz jest mozliwe, ze PINE i MAILER maj aograniczenie plikow
 pocztowych do 64 KB to raczej podziel plik na dwa kawalki.
Zreszta UUCODE robi taki podzial automatycznie.

Romek
PS Wspolczuje ci, ze musisz wymyslac cuda, zeby to zrobic.
Szybciej bedzie jak wyslesz to komus, kto ma Eudore lub Pegasusa,
 odbierze, nagra na dyskietke i da do reki adresatowi w Warszawie.