Re: Jak przeslac image?

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Tue 23 Jul 1996 - 02:27:58 MET DST

On Tue, 23 Jul 1996 01:55:06 +0200, Stan Kulski wrote:

>At 11:40 22/07/96 +0200, you wrote:
>Pytanie do znajacych sie na PLEARN:
>
>Chce przeslac plik 100kB (obrazek, zageszczony w JPG do 70 KB)
>
>Jka to mam zrobic, by w Polsce odczytali?
>Dodam, ze u nas testowalem na Pegasus, Netscape,
>Eudora -nie bylo problemu.
>W Polsce uzywaja czegos, co sie nazywa: PINE
>lub MAILER

to nie "w Polsce" tylko na calym swiecie.
Pine to chyba najlepszy program do poczty elektronicznej
w srodowisku znakowym. Uzywany czesto pod unixami,
jest porting dla OS/2, a wydaje mi sie ze i dla DOS.

zas MAILER to nie nazwa produktu oczywiscie

Rowniez Pegasus jest w Polsce bardzo popularny.
jak i Eudora.

W sumie - Pine to pelnowartosciowy program,
z obsluga mime, i nie bedzie zadnych klopotow
z odebraniem attachment'u

Grego