Re: monitor a mikrofalowka

Autor: Pawel PYK (pyk_at_ccgate.ari.ch)
Data: Mon 22 Jul 1996 - 14:49:03 MET DST

jas_at_ichuwr.chem.uni.wroc.pl wrote:

>Dyfuzje czego w czym? :-))
Jejku nie pogrzewajcie calego chleba!!!! To niebecpieczne. Ja
mowilem o kromce!
Zreszta ja tego sam nie robilem! Zrobil to kumplel z pizza!
Pomylila sie biedakowi kuchenka mikrofalowa z kombinowana, o czym
(dzieki czujnikom i wszcheobecnej telekomunikacji) dowiedziala
straz pozarna calego kantonu.
Pawel
PS: jak ktos chce mocnych wrazen w mniejszym wymiarze to polecam
zoltko od jajka!