Re: Rzeczy straszne i dziwne.

Autor: Hubert Janczak (huber_at_gamma.sggw.waw.pl)
Data: Mon 22 Jul 1996 - 09:05:16 MET DST

Jarek Lis wrote:

> [...]
> : > >palce DEC.
> : > NETBEUI to akurat z jest wynalazek z tej pierwszej podanej przez
> : > Jarka kategorii - 'o kant d... potluc'. Nieroutowalny z definicji,
> : > wiec w sam raz do sieci na 5 koncowek, ale nie wiecej.
> : a gdzie ja napisalem ze chce to routowac ???? akurat do sieci
> : lokalnych to sie nadaje : na cholere kazdemy tcp ????
> : W administaracji (ksiegowosc etc) tcp akurat nie jest potrzebne
> : a potrzebny jest protokol wydajny a NETBEUI jest wydajniejszy od tcp
>
> Bo jak, Panie Kolego, z 5 komputerow zrobi ci sie 20, to Ci sie zaczynaja

        mi sie zrobilo 100 :)) (a w planach jest wiecej), serverem plikow microVAX i
 chodzi to jak burza wlasnie po NETBEUI.

> A dwa servery jeszcze nic nie daja, warto rozdzielic
> kable.
Do rozdzielania mam bridge ( co prawda w wezle centralnym
robi sie spory ruch ale ethernet to spoko wytrzymuje)
> I wtedy zaczyna Ci sie problem pt. routing.
> Ksiegowosc nie widzi dzialu zbytu, a corporate support MS odpowiada - tu sie
> nic nie da zrobic, musi Pan poczekac na nowa wersje.

        Byc moze tak jest ale w mojej sieci w bazy danych sa zrobione
pod VMSem (dla przypomnienia : Vomit Making System) a tylko dostep do nich
jest robiony przez programy M$.

> Przy czym nawet nie fakt ze to jest kiepskie jest naganny, tylko co za
> idiota w dzisiejszych czasach zabral sie za wymyslanie protokolu bez
> odpowiednich 'features'. I co za idiota tego idiote zatrudnil?
> Szczegolnie jak sie w planach ma podbicie calego swiata.

                tak tak . Tu zgoda

> P.S. Czy naprawde NETBEUI jest szybszy niz TCP/IP czy IPX? Moze tylko MS
> wyjatkowo spie*** te dwa ostatnie?

        Byc moze , w sumie server Patchworkowy tez robil M$.

> Jarek.
                        huber