Re: Rzeczy straszne i dziwne.

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 22 Jul 1996 - 12:41:58 MET DST

Hubert Janczak (huber_at_gamma.sggw.waw.pl) wrote:
: > Bo jak, Panie Kolego, z 5 komputerow zrobi ci sie 20, to Ci sie zaczynaja
: > marzyc dwa servery.
:
: mi sie zrobilo 100 :)) (a w planach jest wiecej), serverem plikow microVAX i
: chodzi to jak burza wlasnie po NETBEUI.
:
: > A dwa servery jeszcze nic nie daja, warto rozdzielic
: > kable.
: Do rozdzielania mam bridge ( co prawda w wezle centralnym
: robi sie spory ruch ale ethernet to spoko wytrzymuje)

Ethernet tak. Ale jak bedziesz chcial podlaczyc 'remote office',
przez bridge na lini dzierzawionej, to sie okaze ze samych
broadcastow masz w sieci 100kb/s.
A jak zrbisz to routerem, to nie zobaczy innych komputerow
bo NETBEUI jest nieroutowalne.

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |