Re: OS/2 preoladed vendors

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 20 Jul 1996 - 20:58:07 MET DST

S. D. (nyce_guy_at_irc.pl) wrote:
: Jarek Lis <lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl> wrote in article
: > No, akurat slyszalem taka ciekawostke - w US, przed dlugie lata, moc
: > superkomputerow byla zarezerwowana na sprawy jadrowe. Inni nie mogli sie
: > dopchac. Grupa naukowcow od ochrony srodowiska, zeby skorzystac z Cray'a,
: > wyjechala wiec do Niemiec...
: > Jarek.
: Ja mam nadzieje ze nie wrocili.............

Zmartwie Cie - wrocili. Nawet dzieki paru ladym prezentacjom udalo im sie
przekonac paru decydentow do swoich pomyslow.
Na szczescie znow wyjechali - do Mexico [city]. Pomagaja uporac sie miastu
z zanieczysczeniami od samochodow.
Ciekawe, ze ich pierwszy krok, to bylo namowienie wladz do zakupu
superkomputera za $8mln. Cray im chyba druga pensje placi.

Ile katalizatorow mozna zamontowac za $8mln, ile starych gruchotow wycofac?

Jarek.